در میان جمع ولی تنها....

چو خوانی بدانی.....

در میان جمع ولی تنها....

چو خوانی بدانی.....

برای خواهرم..

دریا شده است خواهر و من هم برادرش
شاعرتر از همیشه نشستم برابرش

خواهر سلام ! با غزلی نیمه آمدم

تا با شما قشنگ شود نیم دیگرش
خواهر ! زمان زمان برادر کشی ست باز
شاید به گوش ها نرسد بیت آخرش
می خواهم اعتراف کنم : هر غزل که ما
با هم سروده ایم ، جهان کرده از برش
با خود مرا ببر که نپوسد در این سکون

-
شعری - که دوست داشتی از خود رهاترش

دریا سکوت کرده و من حرف می زنم
حس می کنم که راه نبردم به باورش

دریا ! منم - همو که به تعداد موج هات
با هر غروب خورده بر این صخره ها سرش

هم او که دل زده است به اعماق و کوسه ها

خون می خورند از رگ های در خون شناورش

خواهر ! برادر تو کم از ماهیان که نیست
خرچنگ ها مخواه بریسند پیکرش
دریا سکوت کرده و من بغض کرده ام
بغض برادرانه ای از قهر خواهرش

من شاعرش نیستم....

come down

For those who believe Jesus is the Savior among whom I am not!

COME DOWN JESUS
AND LOOK AT WHAT YOU'LL SEE
A LOT OF CONCRETE
WHERE EVERY NEWS COULD BE

COME DOWN JESUS
COME DOWN I PRAY
YOU WON' T BELIEVE
ALL THE THINGS YOU'LL SEE TODAY

COME DOWN JESUS
AND LOOK AT COMMON MAN
HE IS ILLNESS, DISEASE UNTO THIS LAND

COME DOWN JESUS
COME DOWN I PRAY
YOU WON'T BELIEVE
ALL THE THINGS YOU'LL SEE TODAY

COME DOWN JESUS
OH COME DOWN LORD
WON'T YOU HELP CLEAN THE LAND
OF THE FIRE AND THE SWORD
COME DOWN JESUS
OH COME AND SEE THE SIGHTS
BIG BUILDINGS AND ELECTRIC LIGHTS
LITTLE CHILDREN WHO HAVEN'T HAD A BITE
COME DOWN JESUS
AND TELL ME DO YOU THINK THIS IS RIGHT
COME DOWN LORD

COME DOWN JESUS
AND LOOK AT MODERN MAN
HUMAN CANCER CREATED BY YOUR HAND

COME DOWN JESUS
COME DOWN I PRAY
YOU WON'T BELIEVE
ALL THE THINGS YOU'LL SEE TODAY

مادرم گفت..

روزی مادرم گفت: وقتی گم شدی به غریبه ها اعتماد نکن

گفتم: چشم ولی

گفت: همه جا پلیس هست فقط باید بگردی

گفتم: چشم ولی

گفت: ولی بی ولی

گفتم: چشم

ولی کاش مادرم می دانست که در بیابان هیچ پلیسی نیست

جز

غریبه ها که خود راه خود را گم کرده اند

.

.

.

روزی غریبه ای در بیابان به من گفت: اگر رازی به تو بگویم

که دیگر گم نشوی گوش خواهی کرد؟

گفتم: چشم ولی

گفت: برای دوستت دوست باش

گفتم: چشم ولی

گفت: درد دوستت درد تو باشد

گفتم: چشم ولی

گفت:اگر دوستش داری هیچگاه ازاو غافل مشو

گفتم:چشم ولی

گفت: رنجش را به دوش کشی

گفتم: چشم ولی

گفت: در برابر دوست فقط چشم بگو بی هیچ ولی..

گفتم: چشم

ولی کاش آن غریبه می دانست که

در این بیابان کسی

جز او

دوست من نیست

و

مرا تنها نمی گذاشت

گوته می گوید..

))گوته))گفته است سالیان دراز کشیشان از خدا بی خبر  ما را از پی بردن به حقایق قرآن مقدس و عظمت آورنده ی آن محروم کردندلیکن در اثر پیشرفت علم پرده از جهل و تعصب نابجا برداشته شده و به زودی این کتاب توصیف ناپذیر توجه افراد را به خود جلب کرده و محور افکار مردم جهان می گردد....

گوته می گوید..

گوته می گوید: «اگر ثروتمند نیستی مهم نیست، بسیاری از مردم ثروتمند نیستند»، «اگر سالم نیستی، هستند افرادی که با معلولیت و بیماری زندگی می کنند»، «اگر زیبا نیستی برخورد درست با زشتی هم وجود دارد»، «اگر جوان نیستی، همه با چهره پیری مواجه می شوند»، «اگر تحصیلات عالی نداری با کمی سواد هم می توان زندگی کرد»، «اگر قدرت سیاسی و مقام نداری، مشاغل مهم متعلق به معدودی انسان هاست»، «اما، اگر «عزت نفس نداری»، برو بمیر که هیچ نداری

با یزید..

نقل شده است که

مردی به بایزید بسطامی میگفت : از برای من بشمار

بایزید آغاز شمردن کرد و میگفت : "یک ،یک ،یک ،...."

مرد پرسید : چه میگویی بایزید؟

با یزید گفت : من به جز "یک " چیزی نمیشناسم . همه از "یک " بیرون میآید

و " یک " از همه ،هرگز بیرون نمی آید

زیرا شمار جز با " یک " امکان ندارد چون به هزار رسی و آنگاه " یک " از آن

کاسته شود ، دیگر هزار نخواهد بود

آدم باید چه جوری باشه؟؟؟

آدم باید چه جوری باشه؟

اگه سر به زیرو متفکر باشه میگن:افسردگی داره،روانیه،سیماش قاتیه.

اگه بگو و بخند و شاد و شنگول باشه میگن: جلفه،دلقکه،هجوه.

اگه چاق باشه و اضافه وزن داشته باشه میگن: شکموعه پرخوره،مال مفت تور کرده.

اگه لاغروجمع و جور و میزان باشه میگن: کنسه ، نخورده.

اگه از حقش دفاع کنه وزیر بار زور نره میگن:جنجالیه،با همه دعوا داره،خوروس جنگیه.

اگه از حقش بگذره و گذشت کنه میگن:بی عرضه هست،هیف نونه،دست و پا چلفتیه............

---

کمبود غذا..

در یک نظر سنجی از مردم دنیا سوالی پرسیده شد و نتیجه جالبی به دست آمد از این قرار سوال : نظر خودتون رو راجع به راه حل کمبود غذا در سایر کشورها صادقانه بیان کنید؟ و کسی جوابی نداد... چون در آفریقا کسی نمی دانست غذا یعنی چه؟                                                                                در آسیا کسی نمی دانست نظر یعنی چه؟                                                                        در اروپای شرقی کسی نمی دانست صادقانه یعنی چه؟                                                                                     در اروپای غربی کسی نمی دانست کمبود یعنی چه؟                                                                                     در آمریکا کسی نمی دانست سایر کشورها یعنی چه؟؟؟؟